Sekretariat
Poniedziałek – Wtorek 7.00 -15.00
Środa 8.00 -16.00
Czwartek – Piątek 7.00 – 15.00
Przyjęcia uczniów:
Poniedziałek 9.00-14.00
Wtorek 9.00-14.00
Środa 9.00-14.00
Czwartek nieczynne dla uczniów
Piątek 9.00-14.00
Informacja dotyczy wpłat za duplikaty:
świadectw i legitymacji szkolnych
Zgodnie z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 lipca 2007 r. (Dz.U. z 3 sierpnia 2007 r. Nr 140 poz.987 § 19 ust.3) oraz załącznikiem do Ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 8 grudnia 2006 r)
– za wydanie duplikatu świadectwa, dyplomu pobiera
się opłatę w wysokości równej kwocie ustalonej dla
legalizacji dokumentu w przepisach o opłacie
skarbowej, która wynosi 26,- PLN (dwadzieścia sześć złotych).
– za wydanie duplikatu legitymacji szkolnej pobiera się opłatę
w wysokości równej kwocie ustalonej dla
poświadczenia własnoręczności podpisu w przepisach
o opłacie skarbowej, która wynosi 9,- PLN (dziewięć złotych).
Aby otrzymać duplikat świadectwa szkolnego lub duplikat legitymacji szkolnej należy złożyć w sekretariacie szkoły wniosek o wydanie duplikatu, a następnie dokonać wpłaty na wskazane poniżej konto w wysokości równej kwocie, o której mowa powyżej
Wpłaty należy dokonać na konto bankowe PKO BP
nr: 79 1020 2892 0000 5502 0591 1229
w tytule wpłaty należy wpisać:
„za duplikat świadectwa …( imię i nazwisko osoby, której wniosek dotyczy)”
lub
„za duplikat legitymacji szkolnej… (imię,nazwisko i klasa osoby, której wniosek dotyczy)”